Reporting

OptimiDoc umožňuje monitorovat jednotlivá tisková zařízení a nezáleží na tom zda jsou to velké multifunkční zařízení nebo lokální USB tiskárny. Navíc pomocí zabezpečení zařízení dokážeme nejen získat informace o tiscích, ale také o kopiích či skenovaných dokumentech. Následně tyto získané informace uchováváme pro systém reportů.

Detailní specifikace

SLEDOVÁNÍ OPERACÍ
Administrátor může sledovat aktuální dění v tiskovém prostředí. Díky tomu vidí kdo a co aktuálně tiskne, skenuje nebo kopíruje. Zároveň se však může podívat i na detail jednotlivých operací, získat jejich cenu nebo dokonce zobrazit náhled u tiskových dokumentů a ujistit se tak, že nikdo netiskne soukromé dokumenty.

MONITORING
OptimiDoc umožňuje monitorovat jednotlivá tisková zařízení a nezáleží na tom zda jsou to velké multifunkční zařízení nebo lokální USB tiskárny. Navíc pomocí zabezpečení zařízení dokážeme nejen získat informace o tiscích, ale také o kopiích či skenovaných dokumentech. Následně tyto získané informace uchováváme pro systém reportů. Pomocí webových reportů lze rychle vytvořit základní přehled nákladů dle zařízení, oddělení nebo uživatele přímo přes webové rozhraní OptimiDoc. Tyto reporty lze jednoduše filtrovat dle uživatelů, oddělení či jiných parametrů.

WEBOVÉ REPORTY
Webové reporty jsou také dostupné každému uživateli pouze s jeho statistikami. Uživatel nevidí kompletní statistiky, ale může si zkontrolovat své náklady a provedené operace.

EXCEL REPORTING
OptimiDoc umožňuje export data přímo do Microsoft Excel. Společně s předvytvořenou šablonou reportů pak můžete sledovat spotřebu papíru, využití duplexního tisku nebo dokonce vytížení zařízení v jednotlivých dnech a hodinách. Samozřejmostí je pak také možnost export dat fo XML, CSV nebo HTML formátu pro vlastní zpracování.

OLAP KOSTKA
Pro zákazníky s miliony operací v rámci jejich tiskového prostředí přináší OLAP kostka výkonný nástroj pro jednoduché a rychlé vytváření reportů nad takovým počtem operací. Zároveň není uživatel limitován konkrétní podobou reportu, ale může si jej vytvářet dle vlastních potřeb.

PROJEKTOVÉ ÚČTOVÁNÍ
Sledování nákladů na jednotlivé projekty nebo rozdělení tisků na firemní a soukromé je možné pomocí projektového účtování. OptimiDoc umožňuje vytvořit sadu projektů v rámci, kterých jsou přiřazeny jednotlivé tisky. Uživatel pak během tisku sám rozhodne, na který projekt aktuálně tiskne.